Βρήκα ολοκληρωμένη την παρουσίαση του μαθήματος και επαρκή την αυτενέργεια των μαθητών σε όσα καλούνται να πράξουν. Οι στόχοι επιτυγχάνονται, αν και δε γνωρίζω τις διδακτικές ώρες, που απαιτούνται (είναι το λιγότερο όμως). Το μόνο σκοτεινό σημείο, όπου ένας μαθητής θα ήθελε να μάθει περισσότερα για το όριο ζωής και θανάτου, είναι το σημείο περί “εγκεφαλικού θανάτου”. Μοιάζει με “αχίλλειο πτέρνα” αλλά πρέπει να φωτιστεί, όσο δύσκολο κι αν είναι.
Ένα σχόλιο
Μιχαηλίδης Κων/νος
Βρήκα ολοκληρωμένη την παρουσίαση του μαθήματος και επαρκή την αυτενέργεια των μαθητών σε όσα καλούνται να πράξουν. Οι στόχοι επιτυγχάνονται, αν και δε γνωρίζω τις διδακτικές ώρες, που απαιτούνται (είναι το λιγότερο όμως). Το μόνο σκοτεινό σημείο, όπου ένας μαθητής θα ήθελε να μάθει περισσότερα για το όριο ζωής και θανάτου, είναι το σημείο περί “εγκεφαλικού θανάτου”. Μοιάζει με “αχίλλειο πτέρνα” αλλά πρέπει να φωτιστεί, όσο δύσκολο κι αν είναι.